Discussioni utente:GraziaGreuter

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Wikipedia.

Te s'rèv la bèinvgnùda, Gràsia!! :-) --Glo (discussioni) 05:54, 26 Avr 2017 (UTC)

Sè mo an capess cìum cìus fa à inserir un'étra voz ;) um piasarebb mettat i scrittor rumagnul ;) --GraziaGreuter (discussioni) 08:50, 26 Avr 2017 (UTC)
(IT) Ti scriverò in italiano perché dubito di risultare chiara se poi mi metto a spiegarti in dialetto :-p
Così come ieri sera, GraziaGreuter, eri entrata a scrivere in Aiuto:RMG‎, per avviare una pagina nuova, c'è da entrare in, ovvero, aprire, una pagina nuova.
Leggo che vorresti scrivere riguardo a scrittori romagnoli... E allora ti linkerei qua questa pagina molto semplice da visionare, di una biografia della scrittrice Mercè Rodoreda. Mentre per etichettare la pagina col tuo dialetto, ti linko da visionare questa: Lengua rumagnòla.
Scrivendo in alto a destra (come per cercare una voce qualsiasi) il nome e cognome dello scrittore di cui tu vorresti scrivere, il sistema ti avvertirà che la pagina per ora non esiste. Ti proporrà allora di creare te stessa la voce (cliccando sul nome colorato di rosso) e a quel punto ti si aprirà la pagina intonsa su cui te dovrai scrivere. Lì, per scriverci nella modalità "Mudéfica la surzéia", ti consiglierei di copy-incollarci il codice sorgente iniziale e finale della pagina sul dialetto romagnolo, mentre per il corpo/contenuto dell'articolo, prendere spunto invece dal codice sorgente della pagina della scrittrice Rodoreda. Allora, il codice sorgente che avrai copy-incollato in alto e in basso, ti darà l'etichettatura della lingua romagnola in cui stai scrivendo, mentre nel corpo dello scritto avrai creato la pagina voluta :-)))
A disposizione per altre spiegazioni, --Glo (discussioni) 16:34, 26 Avr 2017 (UTC)

Grazie mille, t'ci propri zanttila. Farò del mio meglio --GraziaGreuter (discussioni) 18:29, 27 Avr 2017 (UTC)

'L artìcol in sìm'a Alda Teodorani[mudéfica la surzéia]

Bèh mo 't î bèin brèva, GraziaGreuter, che quand a ìva techê a scriver mè, a n'saìva gnanc tachèr nè sarèr 'n artìcol :-DDD ! Và avànti acsè ch'a gh'vin fóra di bē lavursèin!! :-) --Glo (discussioni) 08:32, 4 Zógn 2017 (UTC)

Al perchè che chi scrìt lè in fonda i vàn fóra dala curnîś, al stà ch't egh dév mèter un titulèin "==Referèinsi==" (ch'a n'sò pò mìa cum'a s escrìv in Rumagnòl...) e sòta al template {{references}} acsè cuma fât in artìcol c'ma quèst chè, p'r eśèimpi :-) Mè a dirèv anc che 'l "Referèinsi" i andrèven bèin s te i mitìs ed sóver ai "Ligàmm ad föra".
'L dì-'t még, che 'l dialèt al n'à minga d'andèr pers?! Tùt unî count'r ala ditadùra dl itagliàṅ! :-DD , Tgnòm a bòta! :-)) --Glo (discussioni) 19:23, 4 Zógn 2017 (UTC)
Al và bèin sè, mè a nn'egh vèd pròpia gnint da nn'andèr bèin... Cunplimèint e và avànti acsè :-))) --Glo (discussioni) 20:01, 4 Zógn 2017 (UTC)
Brèva brèva, cunplimèint e avànti acsè ;-DDD , --Glo (discussioni) 20:22, 5 Zógn 2017 (UTC)

In sim'a 'l disacramèint dal Rumagnōl, a Eraldo Baldini, e a la tó sandbox[mudéfica la surzéia]

La mé chèra Grassia, a nn'è minga 'n dispiaśér o na gròsa fadìga, rispònder a 'l tó dmandi (scrìv la dmanda in dla mé Rubrìca di Cunsìli e l'espèrta in dla matéria - òcio che "matéria" al gh'à anc al significhêt ed matarìa... :-DD - Glo la rispundarà cun dla gràsia e conpetèinsa ;-)))! Se 'l Romagnōl al gh'àpia da èser na lingva disacrànta.., a n't al sò mìa dìr: gh'î-'v da vendichèr-ev ed soquànti vèci ruberìi o masamèint di tèimp pasê? Anc chè in dl'Emìglia a nn'è minga ch'a stìsen dimòndi méj, a crèd... A dìr-et la veritê, l'è na dmanda ch'a n'capìs minga bèin, scuś-em l'ignorànsa :-°
Incòr cunplimèint per la paginèta in sìm'a E. Baldini, acsè anca nuèter a imparòm a cgnùser di quelinèin dla Romàggna :-D
A 'l riguèrd pò dla tó sandbox, s'la gh'àpia da tgnìr o méno da cât 'l ùltem pês in fonda, di "Ligàmm ad föra", 't ê da vèder tè, s'al 't servìs per druèr-el incòr o s'a 't cunvìn fichèr-el vìa, che acsè te 't alśirarèv anca 'l file :-)
A 't salùt, Grassia, stà-'m bèin e cunplimèint incòr, --Glo (discussioni) 14:06, 7 Zógn 2017 (UTC)

'L um piêś sè :-) . A sòm chè apòsta per scrìver di quèl in di noster dialèt e acsè anca tè 't es vìn a dèr na maṅ (chè a nn'es vdìva l'óra!) :-))) --Glo (discussioni) 19:14, 7 Zógn 2017 (UTC)
(IT) Appena appena ero andata, l'altro giorno, a controllare un poco la formattazione, anche nella pagina sorgente, e dunque avevo apportato delle minuscole aggiunte alle tue due pagine, che appunto gli mancavano: robe tecniche e che te forse non ci avevi fatto caso :-) . Quando riesci, magari sarebbe opportuno mettere nel tuo dialetto anche quelle poche parole italiane che sono rimaste tali nella descrizione della foto della fabbrica e delle edizioni dei libri verso la seconda metà della pagina :-))). A presto, --Glo (discussioni) 08:18, 10 Zógn 2017 (UTC)
Schèrs-et?! Vluntéra a 't sun gnuda a dìr i quelinèin un pò fóra 'd post, mo a n't in tōr, per caritê, perchè mè a gh'avrò un quêl c'ma 300 o 400 artìcol vêć da andèr a sistemèr, mo a 'l fâg in chi mumèint ch'a 'm cât cun pochi forsi per tachèr di artìcol nōv, e pian pianèin, a gh'rivarò bèin ed cô... :-D --Glo (discussioni) 14:01, 10 Zógn 2017 (UTC)

In rif. a Francesco Serrantini[mudéfica la surzéia]

Salùt, Grassia, a sun chè :-)
Benìsim ch'et scrìv tùt chi bē artìcol chè :-) . A sun drē a guardèr la tó paśna sàbia e dòunca... a 't fag aviśèda che, acsè c'ma chegli ètri volti, mè a-j-era andèda a coréger la formatasiòun, anc esta volta, la formatasiòun la gh'avrèv biśògn di stès acorgimèint, a dìr śuntèr-egh chi particolêr chè ch'a 't link... Acsè te gh'i śuntarèv tè prìma 'd publichèr 'l artìcol e 'l merit al s'rèv più tuo ;-p))) --Glo (discussioni) 12:07, 12 Zógn 2017 (UTC)

(IT) Ciao, Grazia (anche mia cugina si chiama così, pertanto altri complimenti aggiuntivi per avermi anche incastrata nella tenerezza per mia cugina :-DDD ).
Quella mini-riga lì "|sel=1" è un codice che serve per ottimizzare il Template:Metacaixa che usiamo per inquadrare i ns. articoli (di più non ti so dire perché a mia volta mi intendo poco di linguaggi di template). Meglio metterlo per incasinare il meno possibile il sistema che ci fa navigare qua dentro e tiene in piedi le varie pagine... Non vorrei che sćioppasse tutto da un momento all'altro :-DD . A presto e in gamba, mi raccomando, --Glo (discussioni) 12:40, 14 Zógn 2017 (UTC)

Ehi, perchè 'm port-et vìa 'l ursèt col cōr?![mudéfica la surzéia]

 :-DDD --Glo (discussioni) 15:54, 25 Zógn 2017 (UTC)

A nn'è mìa che mè chè a sìa la più simpàtica mo...[mudéfica la surzéia]

... a gh'sòm trôp in pôc anc perchè a psòma fèr-en a ghèra ((IT) qui siamo troppo poca gente perché possiamo anche indirne una gara). 'T en vèd, ch'a gh'è anc al Miranduléś, misteriōś a 'l punt giùst mo minga catìv, perchè s't egh edmànd quêl, lò al 't rispònd, e gnanc cun dla ghìgna mo sèimper cun dla gentilèsa :-)), e sèimper lò, chè al mèt in pē di bē artìcol istrutìv ed polìtica, giografìa e 'd cìnema. Raramèint, però a spunta 'n quelcdùn èter, c'm al Rei Momo e, s'al vlìs turnèr, ch'a nn'è mìa dimòndi ch'l è andê via, a gh srèv estê anc al Lìvi, mo però queschè 'l è bèle da ste śnêr, ch'al n'scrìv più chè dèinter... Cum'at vèd, a s prèv dìr, che anc nuèter al dgiòm sèimper, ch'a gh'sòm in quàter gât. ;-) --Glo (discussioni) 19:39, 25 Zógn 2017 (UTC)

No, s't î sicùra ch'a s dìga acsè, la s pōl scriver sè, lè sòt a 'l gât, pusibilmeint col riferimèint a 'l só dialèt d'indû la vin druèda... Dòunca, per fèr-et di eśèinpi ed parulàsi un pò purcùsi ch'a s è scrìt chè dèinter, a 't lìg chè soquànti paśni: parulàsa, puśisiòun dal misiunàri, buchìn, e pò quêl ch'a gnarà... ;-DD --Glo (discussioni) 20:23, 25 Zógn 2017 (UTC)
(IT)Ah, dunque, voi in Romagna non dite che si è in quattro gatti, per dire che si è in pochi... Ma se si dice addirittura anche in italiano!!... Vabbè, avrete sicuramente altri modi di dire ignoti a noialtri emiliani :-p
Le voci ancora da creare sono in numero pressoché infinito, ovvero approssimantesi alla quantità totale degli articoli della wikipedia inglese :-p
Nella fattispecie però, uno potrebbe cimentarsi con l'evasione di qualcuno degli articoli elencati qui e qui, dove qualche precedente editore si è premurato di farci sapere quali sarebbero i 1000 articoli più utili o indispensabili che dir si voglia...
Rispondendo alle altre domande che mi chiedi, perché uno sappia che i tuoi articoli li hai scritti te, basta che vada a scrollare l'elenco dei tuoi contributi qui, ovvero che vada a cliccare sulla voce in blu "còl ch'l'à scrét" inserita tra parentesi dopo il tuo nome in questo elenco, il quale si apre a sua volta, cliccando sulla voce in blu "Elenco dei membri" presente dopo la voce "Utenti attivi" nella pagina Statistiche. Ma poi, a ben vedere, nello storico di ogni articolo, per es. qui, si legge l'elenco di quali sono stati i suoi editori.
Riguardo invece al modo di scrivere la provenienza Paese dentro parentesi tonda poi cliccabile, il codicillo di scrittura sarebbe {{it}} che rende > (IT) . :-) A présti, --Glo (discussioni) 12:16, 4 Lój 2017 (UTC)