Manzo

Da Wikipedia.

C'l artìcul chè 'l è scrit in Miranduléś Emiliàn


«
Litigano sempre in questo palazzo... zzzzz zzzz... vieni vieni vieni vieni vieni, maronna questa che grida tutte le sere... prrrrr ah, meno male un po', un'aria nello stomaco, incubo... bambini state zitti nell'altra stanza che papà dorme, chiv'e mmuort quando li ho fatti tanto c'è 'a mamma che li va a svegliare dopo... no nunnovoglipiglianculo nunnovoglipiglianculo no... mi sono sbagliato, ho sbagliato senz'altro ho sbagliato, ma nculo non lo voglio pigliare eh, mamma mia, spogliati, spogliati, no io non mi spoglio, spogliati tu, CARDELLINO, madonna i soldi, i soldi, i soldi madonna 18 meno 19... eh, un milione di debito c'ho, si trova, anche nell'incubo si trova, mo poi c'è la portiera da pagare.»
(IT)(Incubo, 1986)
«
I lìtgan sèmp'r in cal palàs chè... zzzzz zzzz... vîṅ vîṅ vîṅ vîṅ vîṅ, qvésta chè la siga tut al siri 'd un Dio... prrrrr ah, par furtùna 'n pôc, n'ària in dal stómag, arbgàt... putèṅ in cl'atra cambra taśî ch'al papà al dòrum, Dio al t stramaladìsa toh quànd a i ò fat tant a gh'è la mama ch'la i và a daśdàr dòp... nò anvójbriśaciapàrlindalcûl anvójbriśaciapàrlindalcûl nò... a m sòṅ śbaliâ, a-j-ò śbaliâ séns àtar a-j-ò śbaliâ, ma in dal cûl a n vój minga tōr-al eh, mama mia, cava't śò, cava't śò, nò mè a n câṿ minga śò, cava't śò tè, GARDLÈṄ, i bèsi 'd un Dio, i bèsi, i bèsi la madóna 18 manc 19... eh, 'd un migliòṅ a sòṅ 'd sóta, al s cata, anc in d'l arbgàt al s cata, ma pò a gh'è anc la purtéra da pagàr.»
(MUD)
Manzo
1986
Squallor
Tip 'd àlbum: Studi
Gènar: Cretinìśia 'd Aṿtōr
Etichéta: Ricordi
Num'r ad braṅ: 9
Duràda: 46:14 minùt
Sìngui: /
Precedènt: Cantasquallor
Sucesìṿ: Cielo duro


Manzo (Manś) 'l è 'l dudicéś'm àlbum in studi dal grup di Squallor, al prim sénsa Daniele Pace ch'l éra mòrt in cal méntar. La cupertìna dal disc la móstra 'n manś c'n un nàstar a la Rambo in cô, canutéra biànca, un mitrajadōr in maṅ e di jeans adòs dimóndi ma dimóndi stric ch'a s véd incòsa 'd sóta.

'L è stâ publicâ in dal 1986.

Braṅ

  1. Manzo (Savio, Bigazzi, Marati) - 5:41
  2. Incubo (Savio, Bigazzi, Marati) - 5:01
  3. Pierpandi Il Guru (Savio, Bigazzi, Marati) - 5:38
  4. E' A Muri' Carmela (Storia D'Amore E Di Recchia) (Pace, Bigazzi, Savio) - 4:07
  5. Tranviata (Savio, Bigazzi, Marati) - 4:53
  6. Nouvelle Cuisine (Savio, Bigazzi, Marati) - 4:29
  7. Demiculis (Cerruti, Bigazzi, Savio) - 5:13
  8. Kaptain Of The Katz (Savio, Bigazzi, Marati) - 4:59
  9. 'O Camionista (Savio, Bigazzi, Marati) - 4:41

Furmasiòṅ

Culegamènt estéran