Leone di Lernia: differenze tra le versioni

Da Wikipedia.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
m r2.7.1) (Robot A Śònt: lmo:Leone di Lernia
m r2.7.1) (Robot A Śònt: da:Leone di Lernia
Riga 94: Riga 94:
[[Categoria:MUSICA|Leone di Lernia]]
[[Categoria:MUSICA|Leone di Lernia]]


[[da:Leone di Lernia]]
[[de:Leone di Lernia]]
[[de:Leone di Lernia]]
[[en:Leone di Lernia]]
[[en:Leone di Lernia]]

Versione delle 07:55, 23 mar 2012

Artéccol in dialètt mudnés

Articul in Miranduleś
«
Sono andato in Rai per fare una canzone, un sacco di persone che fan la file... Sono andato da Costanzo e mi ha preso con la panza, sono andato da Corrado e nemmeno mi ha guardato, sono andato da Mengacci e mi ha preso sotto bracci, c'era pure Boncompagni e con lui ho fatto il bagni, all'entrata della Rai c'era sempre la Raffai, nel programma di Biscardi si parlava di miliardi, quando ho chiesto di cantar mi han mandato a cag..., di Pippo Baudo c'è n'è uno, tutti gli altri son nessuno...»
(IT)(Pippo Baudo, 1998)
«
A sòṅ andâ a la Rai par far na cansòṅ, un sac ad gint ch'i faṅ la fila... A sòṅ andâ da Costanzo e al m à ciapâ cun la pansa, a sòṅ andâ da Corrado e al n m à gnanc vist, a sòṅ andâ da Mengacci e al m à tòlt sót bras, a gh'éra anc Boncompagni e a-j-ò fat al bagn sèg, a l'entràda dla Rai a gh'éra sèmpar la Raffai, in dal prugràma ad Biscardi a s dascurìva ad migliàrd, quand a-j-ò dmandâ ad cantàr i m aṅ mandâ a cag..., ad Pippo Baudo a gh 'n è òṅ, tut chi àtar i èṅ ninsòṅ...»
(MUD)


Leone di Lernia l'è un cantànt itagliàṅ trash nâ a Trani al 18 'd Avrìl dal 1938. 'L è dvintâ famóś faghéd dal cover dance in manéra demensiàla di braṅ cgnusû. 'L à anc laurâ par dèś an a la raddio, in dla prugràma «Lo Zoo di 105» (dal 1999 al 2008).

Al sò nóm vèr 'l è Leonardo di Lernia.

Biugrafìa

Al pugliéś Leone di Lernia al sa stablìs da śóvan a Milàn laurànd p'r un sac ad tèmp cuma cantànt dialetàl còmic in soquànti televiśiòṅ lucàli. In dal 1975 al taca la sò carèra da cantànt cun al sìngul Gaccia ad'ave/Spuosatiella geuvè. In particulàr "Gaccia ad’avè", cover in dialét pugliéś dla famóśa “I gotcha” di Joe Tex, al móstra a tut al sò stil: tór na canta in ingléś cambiànd-ag al tèst cun òṅ di suo, demensiàl e in itagliàṅ o in dialét pugliéś.

In di an Utànta al mucia sù na sèrta pupularità televiśìva miténd-as da drē a i giurnalista inviâ a far i culegamènt da San Siro par 90º Minuto.

In di an Nuànta al partécipa al prugràma radiufònic ad Radio Monte Carlo "Fausto Terenzi Show" insém a Fausto Terenzi e Paolo Dini.

Dal punt ad vista muśicàl, Leone al fa gnir fóra di disc quai Super Leone, Leonemania e Re Leone di Lernia in du a s cata soquànti dal sò cover più famóśi quai: “Ra ri ri ra ra ra, pesce fritto e baccalà” (“Gypsy woman” ad Crystal Waters), “Magnando” (“Bailando” ad Paradisio), “Chille che soffre” (“Killing me softly” di Fugees), “Tu sei ignorante” (“Zombie” di Cranberries), “Uè paparul maccaron” (“Pump up the jam”, di Technotronic), “Te sì mangiàte la banana” (“The rhythm of the night” ad Corona), “Melanzan” (“Turn around”), “Pippo Baudo” (“Think about the way” 'd Ice MC), “Da Como a Lecco” (“Lick it”) e “Giuan” (“Short dick man”), quisti chè dal grup di 20 Fingers.

«
Da Como a Lecco da Lecco in sotto si trova sempre cuss cazz di poliziotto, lo vedo in curva dietro al muretto, è sempre pronto a tirar fuori il suo fischietto...»
(IT)(Da Como a Lecco, 1998)
«
Da Como a Lecco da Lecco in sotto a s cata sèmpar cal cas ad pulisiòt, a'l véd in curva da drē dal murét, 'l è sèmpar prònt a tiràr fóra al sò fisćét...»
(MUD)

In dal 1997 'l è capulìsta dal Lega 'd asiòṅ meridiunàla ch'la sustgnìva Giancarlo Cito cuma candidâ a sìndig ad Milàn ma al vèṅ trumbâ.

In dal 1999 al taca a far la spala in dal prugràma radiufònic "Lo zoo di 105" su Radio105, cundót par Marco Mazzoli, Fabio Alisei, Pippo Palmieri, Wender, Paolo Noise e Gibba. Leone al canta al sò cansòṅ, al fà di parudìi e al s lasa andàr a i sò atàc ad cretinìśia. Dal 6 ad Dicémbar dal 2008 al cundùś "105 Non Stop" insém a Ylenia Baccaro e Max Brigante.

In dal 2006 'l à fat part dal prugràma L'Isola dei Famosi, cundót par Simona Ventura, rimpiasànd Massimo Ceccherini ch'l éra stâ mandâ via p'r avér tirâ dal madóni in traśmisiòṅ.

Discugrafìa

Sìngui

Album

Cuma Leone Di Lernia e la sua new rock band:

Cuma Leone di Lernia

Culegamènt estéran