Marracash

Da Wikipedia.
Jump to navigation Jump to search

C'l artìcul chè 'l è scrit in Miranduléś Emiliàn

«
Mi chiamano “mister come cazzo ti vengono” perché mi senti e dici “come cazzo ti vengono?”, ho una bandiera come un cazzo di esercito, ti metto un'asta in culo poi ti alzo e ti sventolo. La gara a chi è più povero è di qualche anno fa e l'ho gia vinta fra', ora la gara è a chi più ne ha più ne metta, Marra sfreccia, Laguna Seca, sputo rime mega fin quando ho la gola secca. Ho visto la tua tipa, che bella, tanto di cappello, vorrei darle tanto di cappella.»
(IT)(King del Rap, 2011)
«
I m ciàman “mister cuma cas t vìn'n-i” parchè ta m sènt e 't dì “cuma cas t vìn'n-i?”, a gh'ò na bandéra cuma 'n cas 'd eśèrcit, a t insfìls n'asta in dal cûl pò a t lēv sù e 't śvéntul. La gara a chi 'l è più pòvar l'è ' d soquànt an fà e a l'ò vinsa fra', adès la gara l'è a chi più al gh 'n à più al 'n méta, Marra al và a tuta bala, Laguna Seca, a spûd dal rimi mega in fiṅ tant ch'a gh'ò la góla séca. A-j-ò vdû la tò tipa, ag belésa, a m câv al capèl, a vrév dar-ag tant ad capèla.»
(MUD)
Marracash tòlt śò in dal 2007


Fabio Bartolo Rizzo, cgnusû méj c'n al nóm 'd art ad Marracash (Nicuśìa, 22 ad Maǵ dal 1979) 'l è 'n rapper e prudutōr discugràfic itagliàṅ, mémbar dal crew di Dogo Gang. 'L à sarnî cal nóm lè parchè a Milàṅ, in du 'l éra andâ a star da pìcul, i gh dàvan dal maruchèṅ par via dal culōr scûr dla sò pèla.

In dla sò caréra 'l à culaburâ cun J-Ax, Neffa, Fabri Fibra, Tiziano Ferro e Gué Pequeno.

Discugrafìa

da par lò

c'n i Dogo Gang

  • 2004 – PMC VS Club Dogo - The Official Mixtape
  • 2008 – Benvenuti nella giungla

Culegamènt Estéran