Discussioni utente:Ou pas
Aggiungi argomentoAspetto
(Reindirizzamento da Discussioni utente:Hannah ma bestah)
Beinvgnû su Wikipedia!
[mudéfica la surzéia]Beinvgnû su Wikipedia, l'enziclopedìa lébbra ech tótt i pólen cambièr! -- Dragonòt (discussioni) 10:08, 17 Avr 2015 (UTC)